اعضای انجمن

شرکت صنایع ارتباطی آوا
  • نام شرکت
    شرکت صنایع ارتباطی آوا
  • نام تجاری
    آوا
  • طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر شبکه بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان

  • تلفن:
    02143612000
  • ایمیل
    info@ava.ir

اطلاعات تکمیلی شرکت

شماره ثبت
6292
نوع شرکت
سهامی عام
آدرس
تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، پردیس شمالی دانشگاه تهران
کد پستی
1439817435
فکس
02143612222
طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر شبکه بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان

مدیران

مجوزها، عضویت ها، افتخارات

محصولات

راهکارهای Enterprise

دسته بندی: فناوری اطلاعات و ارتباطات

راهکارهای Enterprise

1- پیاده سازی مراکز تلفن سری Enterprise به تنهایی ویژگی ها: قابلیت اتصال به مبدل های E1 و TDM، به صورت بالقوه؛ امکان استفاده تا 10,000 مشترک 2- پیاده سازی مراکز تلفن سری Enterprise به همراه مبدل TDM ویژگی ها: قابلیت اتصال خطوط آنالوگ شهری و داخلی به همراه کلیه امکانات خطوط IP تا 10,000 شماره مجموع IP و آنالوگ (داخلی و شهری) 3- پیاده سازی مراکز تلفن سری Enterprise به همراه مبدل E1 ویژگی ها: قابلیت اتصال خطوط آنالوگ شهری و داخلی به همراه کلیه امکانات خطوط IP و همچنین اتصال به خطوط E1 تا 10,000 شماره مجموع IP و آنالوگ (داخلی و شهری) 4- پیاده سازی مراکز تلفن در حالت افزونگی یا Redundancy در این حالت می توان از مرکز تلفن بدون محدودیت جغرافیایی استفاده کرد. در این وضعیت چنان چه هر کدام از دستگاه ها مشکل پیدا کند، بدون ایجاد اختلال در خطوط ارتباطی، دستگاه پشتیبان وارد عمل می شود.

مراکز تلفن تحت شبکه

دسته بندی: فناوری اطلاعات و ارتباطات

مراکز تلفن تحت شبکه

پشتیبانی کامل SIP پیاده سازی به صورت سیستم توزیع شده جغرافیایی امکانات متنوع مناسب برای مراکز تماس انعطاف پذیری بالا برای مدیریت پشتیبانی از تماس های ویدئویی، کنترل دسترسی و مکانیسم های پیشرفته امنیتی برگشت سریع سرمایه/ هزینه پایین در مقایسه با سایر گزینه ها فاکس مجازی مرکز تلفن مجازی پیاده سازی امکانات سفارشی ذخیره و آرشیو مکالمات سامانه پیامک (SMS Server)

تجهیزات TDM

دسته بندی: فناوری اطلاعات و ارتباطات

تجهیزات TDM

امکانات اصلی تبدیل ارتباطات تی دی ام به VoIP گذرگاه های مبدل تی دی ام به شبکه، ارتباطات مخابراتی سنتی که بر روی خطوط آنالوگ معمولی (مانند خطوط شهری یا خطوط داخلی) و یا دیجیتال E1 PRI قرار دارند را به بستر شبکه منتقل نموده و یکپارچه سازی این دو فناوری و استفاده آنها در کنار یکدیگر را فراهم می نمایند. پشتیبانی کامل SIP این سیستم، آخرین ویرایش استاندارد SIP RFC-3261 را به طور کامل رعایت می نماید. این بدان معناست که سیستم امکان تعامل و سازگاری با طیف وسیعی از محصولات متنوع از قبیل تلفن های شبکه، ویدئوفون ها و سوئیچ های مخابراتی را دارا می باشد و مصرف کننده ناچار به انتخاب یک برند یا مدل خاص از تجهیزات جانبی نمی باشد. پیاده سازی به صورت سیستم توزیع شده جغرافیایی این سیستم بر اساس ساختار IMS طراحی شده است. این ساختار به شما اجازه می دهد که سیستم را به صورتی توزیع شده جغرافیایی پیاده سازی نمایید. برای مثال این امکان وجود دارد که ساختار را به گونه ای طراحی کرد که ارتباطات با شبکه عمومی مخابراتی، مدیریت جریان تماس و ارتباطات با شبکه خصوصی مخابراتی، هر یک در نقاط جغرافیایی پراکنده قرار بگیرند. این برای پیاده سازی ساختارهای کارآمدتر افزونگی روش مناسبی می باشد. انعطاف پذیری بالا برای مدیریت مدیران سیستم می توانند از طریق وب، تل نت یا کنسول جهت مدیریت دستگاه به آن وصل شوند که این امکان را می دهد که مدیران مجاز از نقاط دوردست نیز به سیستم دسترسی داشته باشند. مشخصات و ویژگی های فنی مدیریت سیستم مدیریت سیستم از طریق وب، کنسول یا تل نت سایر امکانات گذرگاه تشخیص فعالیت صوتی (VAD) تنظیم شدت صدا T.38 و انتقال فاکس (Fax pass-through) DTMF درون-باند و برون-باند حذف انعکاس صدا (G.168)

شبکه مخابرات عمومی

دسته بندی: فناوری اطلاعات و ارتباطات

شبکه مخابرات عمومی

محصولات تولیدی شرکت صنایع ارتباطی آوا علاوه بر این که شامل تجهیزات لایه core است، دارای محصولاتی برای Access Network یا تجهیزات شبکه دسترسی خود می باشد و از صفر تا صد نیازمندیهای شبکه های نسل جدید AVA-NGN را به عنوان راه کار های مخابراتی نسل جدید فراهم می کند. همچنین با تمامی سیستم ها و تجهیزات ACCESS شرکت های دیگر که در صنعت مخابرات ایران بکار گرفته شده اند سازگار بوده و تمامی تستهای ارتباطی با این سیستم ها را هم در لایه بالایی و هم به عنوان لایه دسترسی گذرانده و گواهینامه های سازگاری لازم را اخذ نموده است.

خدمات

نمونه کارها، پروژه ها و...