بیانیه مشترک همکاری های انجمن آشنا و انجمن افتا

پرداخت پرداخت
زمان 1397-10-28 16:00
بازدید 1411
کامنت 0

در جلسه مشترک که بین اعضای هیات مدیره انجمن شرکت­های نرم­افزاری (آشنا) و اعضای هیات مدیره انجمن افتا در تاریخ ۱۹/۰۶/۱۳۹۷ در محل انجمن آشنا برگزار شد بیانیه مشترکی صادر گردید. در این جلسه تفاهم­نامه­ای مبنی بر همکاری های مشترک بین دو طرف آقایان فرهاد الیشایی رئیس انجن آشنا و ابوالفضل روحانی رئیس انجمن افتا به امضا رسید. متن بیانیه به شرح زیر است:

اعضای هیات مدیره دو انجمن بر این باورند که همکاری­های مشترک و تعامل سازنده بین انجمن­های صنفی می­تواند به توانمند سازی اعضای آنان منجر شود. در این راستا تدوین اهداف مشترک و اقدامات اجرایی برای نیل به این اهداف در دستور کار هیات مدیره­ها قرار گرفت. همکاری­های مشترک دو انجمن می تواند الگوی مناسبی برای سایر انجمن­ها و سازمان­های مردم نهاد باشد. اقدام مشترک انجمن­ها، علاوه بر صیانت از حقوق و منافع اعضا، مدیریت انجمن­ها را از انحصارگرایی و قدرت طلبی کاذب و منفعت طلبی دور نگه می­دارد.

دو انجمن باور دارند که در دنیای امروز، اعضای هر انجمن، مشتری آنان نیز محسوب می شوند بنابراین مدیران انجمن­ها باید برای جلب رضایت حداکثری اعضای خود تلاش کنند.

هیات مدیره دو انجمن همکاری و مشارکت در توانمندسازی در زمینه­های علمی، فنی، پژوهشی را در دستور کار خود قرار دادند. برگزاری همایش­ها، نمایشگاه­ها و دوره­های آموزشی به صورت مشترک، یکی دیگر از اهداف طرفین در این تفاهم­نامه است.

همکاری در پروژه ها و طرح های تحقیقاتی و تدوین استانداردها از طریق تشکیل کارگروه های مشترک، به فعالیتهای دو انجمن عمق بیشتری خواهد داد.

تفاهم­نامه مشترک مسیر نوینی برای انجمن های صنفی هموار نموده تا سازمان­های مردم­نهاد بتوانند با مشارکت بیشتر و تعیین اهداف متعالی، به فعالیت پرداخته و ضمن توانمندسازی اعضای خود، به تقویت اقتصاد تخصص محور و دانش بینان کمک شایسته ای نماید.

نظرات

    • از 0 رای
    • 0

ثبت دیدگاه جدید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند