تفاهم‌نامه‌ی مشترک میان نصر تهران و انجمن آشنا – یک صدایی فعالان صنفی صنعت نرم افزار

تفاهم‌نامه‌ی مشترک میان نصر تهران و انجمن آشنا – یک صدایی فعالان صنفی صنعت نرم افزار

نشست مشترکی بین هیئت‌مدیره انجمن آشنا و هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار گردید، در این نشست همکاری‌های ارزشمند تخصصی برای تسهیل فضای کسب‌وکار، همکاری در تعامل با نهادهای تقنینی، حاکمیتی و تلاش در راستای رشد و توسعه فعالیت‌های مربوط به صنعت نرم‌افزار و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بلندمدت در حوزه‌های مؤثر بر این صنعت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

این نشست که طلوع ارزشمندی بر همکاری‌های فی‌مابین تشکل‌ها در یک‌صدایی و دفاع از مطالبات صنفی است، گامی ارزشمند در توسعه اکوسیستم فناوری اطلاعات کشور تلقی می‌گردد.

در این نشست هر دو طرف اراده جدی خود را بر ایجاد کارگروه‌های مشترک در مورد مشکلات کسب‌وکارهای مرتبط به حوزه مطرح و مقرر شد که با اتخاذ برنامه‌های جدی دراین‌خصوص به‌صورت هماهنگ گام بردارند.

برای تسریع این فرایند از دو طرف نمایندگانی برای پیگیری این همکاری مشخص شد که مهندس مجید اورعی از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و مهندس علیرضا بزرگمهری از انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های نرم‌افزاری (آشنا)، به‌عنوان نمایندگان دو طرف معرفی شدند.

به عقیده صاحب‌نظران همکاری این دو مجموعه که تقریباً تمامی پیش‌کسوتان و فعالین حوزه صنعت نرم‌افزار را در بر دارد، منجر به اقدامات و تأثیرات ارزشمندی در صنعت نرم‌افزار خواهد شد و این هم صدایی و همکاری می‌تواند بر نهادهای تصمیم‌گیر، حاکمیتی و تقنینی در حل مشکلات تأثیر شایسته بگذارد.

نهایتاً در این نشست مقرر شد به‌سرعت ظرف یک تا دو ماه آینده تفاهم‌نامهٔ همکاری مشترک میان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری به‌صورت رسمی امضا گردد.

نظرات

    • از 0 رای
    • 0

ثبت دیدگاه جدید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند